Personal Trainer

Olen huolehtinut ihmisten hyvinvoinnista yrittäjänä Kaarinassa useita vuosia. Ensin toimiessani hierojana ja nyt jo joitain vuosia kuntosaliohjauksia tehden ja toiminnallista treeniä ohjaten. Haluan auttaa sinua löytämään oikeasta ruokavaliosta ja treenistä hyvää oloa, terveyttä ja positiivisia elämyksiä. Kun tarvitset henkilökohtaista ja asiantuntevaa ohjausta, ota yhteyttä. Kartoitetaan yhdessä tarpeesi ja asetetaan selkeät tavoitteet. Minulla on tarjota sinulle useita erilaisia vaihtoehtoja saavuttaa tavoitteesi. Saat avaimet tuloksiin ja hyvään terveyteen.

Miten aloitat?

Sovi aika maksuttomaan ensitapaamiseen.

Puhelin: 0400 644 906
Sähköposti: jan-erik(at)sunsportkaarina.fi

Tapaamisessa esittelen sinulle lyhyesti yksilövalmennuksen. Tutustumme sinun tarpeistasi ja tavoitteistasi keskustellen. Tapaamisen kesto on noin puoli tuntia. Tämän jälkeen voit vapaasti päättää aloitatko valmennusjakson.

Alkukartoitus

Valmennus alkaa tästä. Haastattelun ja kirjallisen kyselyn avulla käymme tarkemmin läpi toiveesi, nykytilanteesi, terveydentilasi, liikunta- ja ruokailutottumuksesi, liikuntahistoriasi, työ- ja arkielämän kulun sekä vapaa-ajan määrän. Määritämme tavoitteesi tarkemmin ja asetamme mahdolliset välitavoitteet sekä sovimme valmennussuhteen laajuudesta. Näistä teemme kirjallisen sopimuksen.

Kuntotestaus

Selvitämme lähtötasosi valiten seuraavista mittauksista sinulle sopivimmat:

  • aerobinen kunto
  • lihastasapaino
  • lihaskunto
  • liikkuvuus
  • paino
  • painoindeksi
  • ryhti
  • verenpaine
  • vyötärönympärys

Otamme myös valokuvan lähtötilanteestasi. Testit ja valokuvaukset tehdään aina valmennusjakson alussa ja lopussa sekä tarvittaessa kesken jaksoa, jotta saamme selkeän kuvan, miten hyvin olemme edenneet tavoitteissa.

Harjoitussuunnitelma

Alkukartoituksen ja kuntotestien perusteella laadimme sinulle harjoitussuunnitelman noin kahden kuukauden ajaksi. Harjoitussuunnitelma pitää sisällään treeniohjelman, jonka käymme läpi henkilökohtaisesti. Katsomme sinulle oikeat tekniikat, painot, vastukset ja toistomäärät eli kaikki tärkeät asiat, jotta treenaaminen on mahdollisimman turvallista ja tehokasta. Jakson lopussa arvioimme yhdessä kehittymistäsi.

Terveellinen ruokavalio

Oleellinen osa valmennusjaksoa on oikea ruokavalion noudattaminen. Ruokavalion tulee olla sinun tavoitteisiisi sopiva.

Esimerkkejä:

  • liikkuvan miehen/naisen painonpudotusruokavalio
  • liikkuvan miehen/naisen ruokavalio (gluteeniton)
  • vähäkalorinen ruokavalio (maidoton)
  • plussakaloriruokavalio
  • vähähiilihydraattinen ruokavalio
  • vegetaarinen ruokavalio

Saat kätevästi verkkopalveluna viikon ruokapäiväkirjan, jossa on joka päivälle ateriat ja reseptit sekä ostoslista. Näet joka päivästä ruokien ravintoarvot, ja jos sinulla on allergioita, ne huomioidaan kun rakennamme ruokavaliotasi.

Ohjatut treenit

Tarpeittesi ja tavoitteittesi mukaan sovimme ohjatuista treeneistä. Pyrimme tekemään ne SunSportin tiloissa, mutta tarvittaessa myös muualla. Lisäkustannuksista (esimerkiksi salimaksuista) vastaa asiakas. Kannustaminen ja mukavuusalueen ylittäminen treeneissä auttavat sinua kohti tavoitettasi, ja ovat tärkeässä osassa tapaamisissa.

Etätuki

On tärkeää, että alusta asti pidät minut ajan tasalla joka viikko missä mennään, mikä on fiilis, ja kysyt jos jokin asia askarruttaa. Koko valmennussuhteen ajan saat tukea niin sähköpostilla kuin puhelimitsekin.

 

Jan-Erik Kylkis

Training for Warriors level 1 instructor certification – TFW
Toiminnallisen harjoittelun personal trainer – Spartan Gear
Kuntosaliohjaaja – FAF
Sertifioitu TRX-yksilö- ja ryhmäliikuntaohjaaja – TRX Finland
Koulutettu hieroja